‘ZO SIMPEL IS HET’ BIJ MARIE-STELLA-MARIS.

Alles voor een jeugdig uiterlijk en jezelf het liefst een beetje mooier maken dan je al was. Van oudsher kunnen vrouwen een ‘vermogen’ uitgeven aan de illusie die ze najagen. Met de opkomst van een meer hedonistische levensstijl en een bloeiende economie weten ook mannen steeds vaker hun weg naar de parfumerie te vinden. Social enterprise Marie-Stella-Maris is op het juiste moment, met de juiste producten en een missie ingestapt. CEO Carel Neuberg in gesprek met Willem-Paul Logman.

Social enterprise

Iedereen wil tegenwoordig genieten van het leven en bij voorkeur zo lang èn zo mooi mogelijk. Dat decosmeticabranche zich de laatste decennia snel heeft ontwikkeld, zal niemand dus verbazen. Naast de grote ketens zoals ICI Paris en Douglas, zien ook steeds meer exclusieve brands en retailformules het licht. Het jonge Marie-Stella-Maris, dat als social enterprise een missie te vervulllen heeft, is hiervan een sprekend voorbeeld.

Amsterdam-based

Marie-Stella-Maris is een Amsterdam-based lifestyle merk dat ervan overtuigd is dat iedereen in de wereld toegang tot schoon drinkwater behoort te hebben. Met de verkoop van natuurlijke verzorgingsproducten en natuurlijk mineraalwater, zet het merk zich in om een bijdrage te leveren. Voor elk product dat je koopt, wordt een vast bedrag afgedragen om wereldwijd schoon drinkwater projecten te kunnen realiseren.

Willem-Paul Logman praat in de zevende editie van ShopWatch met CEO Carel Neuberg van Marie-Stella-Maris.

Klik op onderstaande afbeelding om het interview met Danielle Elias van ICI PARIS XL te lezen: