Het beste podium voor jouw merk
Redmint introduceert in samenwerking met Stille Events een nieuw podium voor merkactivaties.
Redmint introduceert in samenwerking met Stille Events een nieuw podium voor merkactivaties.
Belangrijk voor een retailer is om leveranciers en partners mee te nemen in je voorgenomen ambities en investeringen. Elk jaar wordt een leveranciesdag georganisseerd. Dit jaar wilde ze het anders aanpakken. Redmint heeft de opdracht gekregen om op professionele en ludieke wijze alle leveranciers bij elkaar te krijgen. Redmint koos als lokatie de nog in aanbouw zijnde nieuwe vestiging in Amsterdam. De leveranciers gingen verrast en enthousiast de deur uit.
REDMINT: concept, projectmanagement, creatieve uitingen, aankleding, materialen, uitnodigingen, registratie, techniek, hospitality en catering
Benieuwd naar de dag? Bekijk hier de foto’s voor een duidelijke impressie: Ranzijn leveranciersdag
Spotta heeft samen met Redmint een nieuwe serie creatieve uitingen ontwikkeld. Voor de verspreiding via Spotta is een innovatie ontstaan.
Kartonnen folders die uitgevouwen een kijkdoosje of pop-up-kaart blijken te zijn. Geurkaarten, spiegelflyers, geluidskaarten of ‘treetjes’ voor snoepgoed of frisdrankflesjes. Spotta ontwikkeld samen met Redmint een effectieve activatie. Een nieuwe manier om op te vallen tussen andere reguliere huis-aan-huis folders. De innovatie op het gebied van huis-aan-huis reclame werd al snel opgepakt door Fonk, bekijk wat zij erover schreven: Fonkonline.
Redmint heeft sinds vandaag een nieuwe klant! Ranzijn Tuin & Dier heeft Redmint gekozen voor haar activaties en fieldmarketing!
Houd ons in de gaten, want binnenkort volgt nog meer nieuws!
Spotta is de grootste verspreider van huis-aan-huis-reclamefolders in Nederland. Redmint denkt sinds kort mee over creatieve toevoegingen aan de Spotta sleeve. Houd je brievenbus dus goed in de gaten, want binnenkort vallen er mooie verrassingen op je deurmat…
Supermarktketen Vomar, met 63 filialen, heeft besloten met merk-activatiebureau REDMINT in zee te gaan. REDMINT is hèt creatieve merk activatie bureau uit Amsterdam, met hun opvallende- en creatieve aanpak maken zij het verschil. En dit is Vomar niet ontgaan!
De samenwerking die reeds van start is gegaan, omvat strategie, communicatie, design, (shopper)activatie en promotie.
Redmint heeft een samenwerking met Unibail-Rodamco (UR) voor het ontwikkelen, organiseren en uitvoeren van merk activaties in de vier UR winkelcentra. UR is eigenaar van een viertal winkelcentra in Nederland zijnde: Stadshart Amstelveen, Stadshart Almere, Stadshart Zoetermeer en Leidsenhage.
Voor Stadshart Amstelveen zijn we bezig met de invulling van de Activatie Agenda 2015/2016. Stadshart Amstelveen is het enige 4-sterren winkelcentrum in Nederland en ontvangt jaarlijks ca. 10 miljoen bezoekers.
Wat kan deze samenwerking voor u betekenen?
Uw merk en aanbod 1-op-1 kunnen activeren in Stadshart Amstelveen. Denk aan een activatie van 1 maand waarbij bezoekers van het winkelcentrum uw merk kunnen ervaren en beleven op diverse plaatsen verspreid door het overdekte centrum. Promotors kunnen bezoekers een demonstratie of advies geven en wellicht een promotioneel / actie aanbod doen (conversie). Alle schermen binnen en buiten het centrum kunnen als communicatiemiddel worden ingezet. Redmint neemt voor u de regie volledig voor haar rekening en ontzorgt!
Waar het om draait bij activaties:
Want…
Redmint biedt een unieke propositie:
Heeft u interesse om hier eens over verder te praten? Bel ons voor een vrijblijvende afspraak en een lekker kopje koffie!
fonk magazine brengt je elke 2 weken in print en als digitaal magazine het belangrijkste nieuws op het gebied van reclame, marketing en media. fonk verrast, inspireert en motiveert. Redmint heeft met fonk magazine en fonkonline.nl een samenwerking gesloten en staat sinds deze maand met een paginagrote advertentie in het magazine. Ons zusterbedrijf Convere heeft de smakelijke advertentie en bijbehorende online banners voor ons ontworpen.
Maar, dat is nog niet alles! Hou vooral de september editie in de gaten voor een leuke verrassing!
Vedis Retail Platform is het kenniscentrum voor innovatie, inspiratie en kennisdeling in de retail branche. Het Retail Platform houdt de diverse processen in de praktijk van distributie en retail continu in de gaten en probeert daarbij ook op zeer praktische wijze een visie op de toekomst te formuleren. Leden van Vedis blijven door middel van een groot aantal activiteiten van Vedis op de hoogte van de veranderingen in de retailbranche.
Bekijk de website van Vedis voor meer informatie.
Wij gebruiken cookies. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met deze cookies. Klik hier voor meer informatie. Sluit