RETAIL-TOUR.

We leven in een tijd van ‘storytelling’. Het verhaal staat in marketing meer en meer centraal. Ook op de winkelvloer, speelt het product achter het te verkopen product of de dienst een steeds grotere rol.

‘Wat is jouw verhaal?’ was de insteek van een retail-tour, die Redmint in samenwerking met AVK Brand Events op maandag 11 december organiseerde voor een gezelschap ondernemers uit de wereld van de automotive. Tijdens die retail-tour in winters Amsterdam werden de uitersten van het retail-spectrum bezocht. Van hyperspecialisten op het gebied van sapjes en hagelslag tot kleine en grote warenhuizen, waar food en non-food naadloos in elkaar overgaan (blurring).

 Het interessante is, dat hoewel hyperspecialisme en blurring ver van elkaar af liggen, er een opmerkelijk verband ligt tussen de bezochte winkels. Ze hebben allemaal een verhaal. Een verhaal met inhoud. Over hun visie, missie en vooral passie!

Ook geïnteresseerd in zo’n retail-tour langs de hotspots in Amsterdam, of elders in het land? Neem dan contact op met Charles Borremans.