TELE2 INTRODUCEERT UNLIMITED DATA. HOE DAN!?!

Tele2 introduceert een nieuw mobiel abonnement met unlimited data. Wij werden uitgedaagd om het personeel van de Tele2 winkels enthousiast te krijgen voor dit nieuwe product. Hoe dan?!?

RONDE 1

Nou, door er een competitie van te maken! Om de strijdlust bij de werknemers op te wekken kreeg elke winkel een promobox met daarin opblaasbare bokshandschoenen, een opblaasbare boksbal en een pot met krachtvoer.

  • Elke vestiging kreeg een promoboks met opblaashandschoenen, boksbal en krachtvoer (Flamingo niet inbegrepen)

  • Voor sterkere verkoopargumenten neem je een handje krachtvoer.

  • Instore POS materiaal

  • Instore POS materiaal

RONDE 2, DE FOLLOW-UP

Om de verkopers enthousiast en scherp te houden voor de tweede ronde bedachten wij een kleine
aanmoediging in de vorm van een pakket Tony Chocolonely chocolade met een begeleidend kaartje.

TELE2 & RITEL

Ook voor de 21 vestigingen van Telecomketen Ritel kreeg de introductie van het Unlimited Data abonnement een competitief tintje.
Door abonnementen te verkopen konden de vestigingen kans maken op een VIP arrangement met diner, drankjes en een avondje
karten, of gadgets zoals een JBL bluetooth speaker of een powerbank.