Campingaz Party Grill activatie

De uitdaging

Ontwikkel een online en offline consumenten activatie voor de Campingaz Party Grill 400

Redmint werd gevraagd om voor Campingaz een tailormade activatie te ontwikkelen en uit te voeren voor de Party Grill 400. Bakken, grillen en koken, met de Campingaz Party Grill 400 kan het allemaal en overal! Deze skottelbraai wordt zeer compleet geleverd en is dankzij het compacte formaat gemakkelijk mee te nemen. Enorm populair onder de kampeerders!

Ook geliefd onder de kampeerders is het ACSI Freelife magazine, het kampeerblad van Nederland. De keuze om een abonnement op dit blad weg te geven was daarom al snel gemaakt. Wil iemand liever korting op zijn verblijf op een camping? Dat kan ook, dan kiest de consument voor de ACSI Campingcard.

Redmint heeft diverse design voorstellen voor POS materiaal en online communicatiemiddelen gedaan, waaruit Campingaz uiteindelijk een keuze heeft gemaakt.

Redmint bouwde een online platform, waar de consumenten zich registreren, één van de 2 cadeaus kiezen en hun aankoopbewijs moeten uploaden. De controle hiervan en de afhandeling van de cadeaus kwam ook voor rekening van Redmint.

Daarnaast zorgde Redmint ook nog eens voor het plaatsen van het POS materiaal in de diverse winkels door middel van haar promotieteam.

Het resultaat

5

verschillende soorten POS materiaal

Duidelijke

actiewebsite voor registraties

Snel en flexibel

schakelen

Campingaz promotieteam

Meer weten over dit project? Neem contact met ons op