nieuws

Zo! Nu kan je zelf ook ‘meebladeren’

Redmint Fonk Red Alert

Beckers marketing challenge, check!

TO-DO-LIST

Beckers marketing challenge
Flink aan de lijn

Redmint behoort bij de TOP 50 beste bureaus!

Wie stout is krijgt een plek in de top 50 beste bureaus en wie zoet is niet šŸ™‚Ā 

Soms zijn we misschien iets te bescheiden, maar laten we het nu samen van de daken schreeuwen: Redmint staat in de top 50 beste bureaus!

Je behoort niet zomaar tot de 50 beste van het land. Los van bloed, zweet en tranenĀ die elke week vloeien door ons kantoor moeten we ook voldoen aan keiharde eisen.
Bekijk de gehele top 50 beste bureaus: klik hier
Wij zijn terug te vinden op pagina’s 35, 56-59.

 

Redmint top 50 beste bureaus

Fonk selecteerde de bureaus op basis van volgende criteria:

  • Positieve zichtbaarheid in de media
  • Durf om te vernieuwen
  • Een klantenlijst die ertoe doet
  • Zichtbaar en gepassioneerd ondernemerschap

 

6 miljoen huishoudens binnen handbereik

6 miljoen huishoudens binnen handbereik

Spotta bereikt wekelijks met het gesealde folderpakket 6 miljoen Nederlandse huishoudens. Het bedrijf is de grootste huis-aan-huis folder verspreider van Nederland. Lees alles over Spotta in Fonk Magazine via onderstaande link.

Spotta heeft Redmint gevraagd om na te denken over vernieuwende, creatieve uitingen. Deze dienen verrassend te zijn voor de lezers. Diverse creaties zijn uitgewerkt en in productie genomen. Van kartonnen folders die uitgevouwen een kijkdoosje of pop-up-kaart blijken te zijn, geurkaarten, spiegelflyers, geluidskaarten of ā€˜traytjesā€™ voor snoepgoed of frisdrankflesjes. Niets is te gek!
Lees hier het interview in Fonk magazine

Spotta en Redmint hebben samen creatieve uitingen ontwikkeld

Spotta & Redmint

Spotta heeft samen met Redmint een nieuwe serie creatieve uitingen ontwikkeld. Voor de verspreiding viaĀ Spotta is een innovatie ontstaan.Ā 

Kartonnen folders die uitgevouwen een kijkdoosje of pop-up-kaart blijken te zijn. Geurkaarten, spiegelflyers, geluidskaarten of ā€˜treetjesā€™ voor snoepgoed of frisdrankflesjes.Ā Spotta ontwikkeld samen met Redmint een effectieve activatie. Een nieuwe manier om op te vallen tussen andere reguliere huis-aan-huis folders. De innovatie op het gebied van huis-aan-huis reclame werd al snel opgepakt door Fonk, bekijk wat zij erover schreven:Ā Fonkonline.