Bekijk onze succesvolle activaties die wij hebben gedaan voor grote merken.

Sony shopper activatie bij Media Markt

speciale activatie

Speciale activatie voor de Party Grill van Campingaz

Redmint werd gevraagd om voor Campingaz een speciale tailormade activatie te ontwikkelen en uit te voeren voor de Party Grill 400.

Bekijk onze case!

Campingaz activatie

Tailor made activatie voor Campingaz

Redmint heeft voor Campingaz een tailor made activatie gerealiseerd in de Benelux.

Campingaz wilde graag een activatie voor de BBQ’s die uitgerust zijn met het nieuwste modulaire culinaire systeem. Bij deze promotie kan de consument zelf via een online platform, heel eenvoudig, een accessoire uitkiezen voor bij zijn nieuwe BBQ.

Redmint verzorgde in samenwerking met haar Convere, Grace Green en ODC deze activatie geheel van A tot Z!

Bekijk ons werk hier.

Philips Experience Tunnel

Philips was op zoek naar ideeën om hun nieuwe, zeer innovatieve Ambilux Smart TV te tonen.

Dochteronderneming Convere bedacht de ‘Philips Experience Tunnel’: een op maat gemaakte evenementcontainer waarin de televisies en hun unieke ‘ambilight’ perfect tot hun recht kwamen en Grace Green verzorgde van A t/m Z de gehele activatie. Van vergunningen tot opvallende blauwe pruiken en een prachtige container!

De actie: Maak een selfie bij de Philips Experience wall, plaats deze op Facebook met de hashtag #ambilux en maak kans op 1 van de 5 Philips Ambilight TV’s die worden weggegeven!

De Experience container diende op twee locaties te bewonderen te zijn in december. Aangezien het Philips nieuwste paradepaardje betrof, was de luxe lifestyle beurs Masters of LXRY zeer geschikt voor het tonen van hun product. Als tweede locatie werd er gekozen voor het 18 septemberplein in Eindhoven. Dit is de bakermat van Philips en een prachtig decor om zo vlak voor de kerstdagen te staan.

Bekijk deze activatie!

Samsung Gear VR Experience – Stadshart Amstelveen

Are you ready for the ultimate ride? Van 15 december tot en met 3 januari presenteert Samsung in Stadshart Amstelveen een aantal nieuwe producten. Zo kunnen bezoekers onder andere kennis maken met de nieuwe smartwatch Gear S2, en de virtual reality bril Gear VR. Met die laatste, welke compatibel is met diverse Samsung smartphones, beleven waaghalzen een duizelingwekkende achtbaanrit in 3D. Daarnaast ontvangen consumenten die een Galaxy S6, Galaxy S6 edge of edge plus aanschaffen, een gratis batterypack t.w.v. Eur. 49,99 cadeau.

Grace Green realiseerde de vloer, custom made banners om de lampen heen en een Event Manager die zowel figuurlijk als letterlijk het overzicht behoudt vanaf een branded Segway.

Probeer tot en met 3 januari de Samsung Gear VR bril  in Stadshart Amstelveen en waan je in een duizelingwekkende achtbaan!

Bekijk deze activatie!

philips

Masters of LXRY – Philips Selfiewall

Philips heeft een nieuwe generatie Ambilight smart TV’s ontwikkeld en wil iedereen hier graag kennis mee laten maken. Daarom heeft Grace Green een evenementcontainer op maat laten produceren, waarin de 46.000 bezoekers van deMasters of LXRY beurs in de RAI tussen 10 en 14 december zelf konden ervaren wat Ambilight precies inhoudt.

Zij werden verwelkomd door twee van onze dames en een medewerker van Philips die de ins en outs van deze technologische hoogstandjes uitlegde. Daarnaast kon men een foto maken voor de ‘selfiewall’, deze posten op Facebook met hashtag #ambilux.

De vijf leukste inzendingen ontvangen een Philips Android TV met Ambilight!

De Philips Experience Tunnel is ook te zien op 19 en 20 december in de stad waar het voor Nederlands’ grootste elektronicaconcern begon: Eindhoven.

Tele 2: Campagne activeren tot niemand er omheen kan

Tele2 start datarevolutie met een grote glimlach. Tinderen tot je getrouwd bent en streamen tot je scheel ziet. Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Het nieuwe 4G-netwerk van Tele2 is niet alleen razendsnel, maar is er ook voor een genadeloos lage prijs. Om de campagne te activeren ontwikkelde dochteronderneming Convere promotie pakketten waar niemand omheen kan.

ODC (ook onderdeel van Redmint) leverde 600 pakketten naar o.a. de The Phone House, BCC, Optie 1 en overige telecom retailers… gewoon, omdat het kan.

Bekijk hier de activatie voor Tele2.

 

De promotiepakketten zijn ook te zien in de uitzending van RTL Nieuws (vanaf 06:58 min):

tele2-rtl

LXRY

Grace Green gaat op chique!

Van 10 t/m 14 december a.s. verzorgt dochteronderneming Grace Green een zeer stylish activatie voor een internationaal merk tijdens Masters of LXRY in de RAI.

Meer weten? Houd de website van Grace Green goed in de gaten!

 

To be continued…

bose-bericht

Bose® stelt bezoekers Stadshart Amstelveen op de proef

Bose® daagt de bezoekers van Stadshart Amstelveen uit tijdens de Bose® SoundQuiz, waarmee mooie prijzen te winnen zijn.

Een uitstekende geluidskwaliteit vormt het verschil tussen horen en luisteren. Daarom worden bezoekers van Stadshart Amstelveen tussen 30 oktober en 1 november door Bose® promotors uitgenodigd om plaats te nemen in de Bose® stand. Hier krijgen zij een Bose® SoundLink headphones II op en wordt er via Bluetooth een nummer afgespeeld. Iedereen die binnen 30 seconden het juiste nummer of de artiest raadt, wint een mooi cadeau wat direct kan worden opgehaald in de Bose® store. Daarnaast maken alle deelnemers iedere dag kans op een Bose® Soundlink® around-ear wireless headphones II t.w.v. € 279,95.

Voor Stadshart Amstelveen is Redmint bezig met de invulling van de Activatie Agenda 2015/2016. Stadshart Amstelveen is het enige 4-sterren winkelcentrum in Nederland en ontvangt jaarlijks ca. 10 miljoen bezoekers. De Bose® SoundQuiz vormt de eerste van deze activaties. Het concept komt uit de koker van Convere, de uitvoering verzorgt Grace Green.

Grace Green, gevestigd in Amsterdam, is een full service field marketing bureau. Grace Green is onderdeel van Redmint, een paraplumerk waartoe tevens ODC en Convere behoren. ODC is gespecialiseerd in fulfilment en de ontwikkeling van (communicatie)platformen en Convere is het creatieve hart van Redmint.

Bekijk de foto’s van deze activatie!

wiko-redmint

Grace Green & Wiko Paint it Bleen

Smartphone fabrikant Wiko is nieuw op de Nederlandse markt. Het van oorsprong Franse merk wil graag voet aan de grond krijgen en door consumenten herkend worden. Om dit te realiseren, verspreidde Grace Green in twee dagen tijd 50.000 zadelhoesjes in tien steden.

Grace Green, gevestigd in Amsterdam, is een full service field marketing bureau. Grace Green is onderdeel van Redmint, een paraplumerk waartoe tevens ODC en Convere behoren. ODC is gespecialiseerd in fulfilment en de ontwikkeling van (communicatie)platformen en Convere is het creatieve hart van Redmint.

Paint it Bleen

‘It’s not blue, it’s not green, it’s bleen!’ In deze voor Wiko kenmerkende kleur werden 50.000 zadelhoesjes vervaardigd met een social media actie waarmee smartphones gewonnen konden worden. De promotors van Grace Green bezochten op 6 en 7 oktober Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Groningen, Leiden, Enschede, Eindhoven, Delft, Nijmegen en Den Haag. Hier werden bij scholen en stations guerrilla-style de fietsen voorzien van een hoesje. Het resultaat: een zee van ‘bleen’ fietsen, welke direct getest en goed werden bevonden door een oerhollandse najaarsbui.

Bekijk de foto’s op Grace Green.